čtvrtek 13. ledna 2022

Sama na Lipně

Na začátku ledna jsme vyrazili s dětmi na lyžařský kurs na Lipno. Povedlo se nám trefit do týdnu, kdy začal konečně padat sníh a také do začátku sezóny - na Lipně bylo minimum lidí a já jsem ho při procházkách měla skoro sama pro sebe. Jsem ráda, protože v létě to tu musí být, co se počtu lidí, masakr...

Podoba zdejšího turistického resortu byla pro mě i tak překvapením, naposledy jsem tu byla někdy před 18 lety, a to to tu takhle určitě nevypadalo. Marina, hotelové a apartmánové komplexy, ve výstavbě zábavní molo...  Bydlet bych tu asi nechtěla...










Procházka ke kempu Modřín, na západ od Lipna. Černobílý svět. 








Projekt MOLO Lipno resort - luxusní byty na břehu jezera, molo s vyhřívaným bazénem plovoucím na hladině jezera... 



Plastika Ryby od Alexandry Koláčkové je dominantou přístavu 




Olympijský park Rio Lipno 2016





A znovu MOLO Lipno...







Místo, kde jsou zaparkované velké lodě a lipenské přívozy.








Po cyklostezce na hráz a k nádraží. 
















Žádné komentáře:

Okomentovat